I en ask, i en ask...

Av ingen anledning alls tänker jag på Staffan Westerbergs barnprogram om en massa lådor... det har absolut ingenting att göra med förestående flytt.

Mina ambitiösa planer på att vid det här laget ha gjort en verksamhetsplan för mitt arbete i PS under det kommande året, att klämma kulturrapporten (och den alternativa) mm är just bara ambitiösa planer... Suck. Men jag kommer förhoppningvis att komma mer "centrerad" till PS-mötet i helgen, ska till Växjö för en välbehövd dos energi rakt i fontanellen. Önska mig lycka till.

PS. Jag gillade egentligen aldrig Staffan Westerbergs barnprogram, med undantag av det hatade "Vilsa i pannkakan" som är fantastiskt absurt roligt. DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0