Evigheters evighet

Det är inte särskilt underhållande bilder, jag vet. Men, för mig som renoverar är de små bevis på framsteg. Små alltså...

Nu är alla dörrposterna borta:


Och äntligen har jag kommit igång med putsning av tak. Det gick såhär:
Anna kastar upp puts i taket.
Putsen trillar ner.
Anna kastar upp puts i taket.
Putsen trillar ner. Igen.

Efter några timmars experimenterande fram och tillbaka kom jag fram till att det funkar att kasta mycket små mängder puts i taget. Med rätt konsistens.

Detta kommer att ta mig en evig tid. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Rulla upp stenen på berget. Stenen rullar ner. Rulla upp stenen på berget...hehe, känns som jag hört den där historien förr;-) Hoppas det blir bra till slut, tänk på att ta igen dig också.

Kramar

2008-07-22 @ 14:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0