Post flytt

Puh, vi kunde i alla fall flytta in... förlåt mitt uppehåll, det har varit mycket att göra + inget bredband ännu i nya lägenheten.

Senaste dagarnas framgångar i ett litet bildcollage:

Före och efter slipning av sovrumsgolvet:
 

Före och efter rivning av väggen mellan kök och pigkammare:
  (lite missvisande bild, faktiskt. Jag ska ta en ur rätt vinkel ikväll. Jag vill egentligen visa att det nu inte finns skafferi eller skåpsinredning kvar.... lite kvar att göra altså)

Jag är VÄLDIGT nöjd med köksutrustningen; induktionshäll, gas och grill, effektiv fläkt. Otroligt lyxigt och plötsligt har jag fått tillbaka min lust att laga mat. Varmluftsugnen måste installeras av elektriker, den verkar alltför svårt för en simpel amatör. Ikväll ska jag tapetsera fondväggen med en Josef Frank-tapet "Eldblomma".

Vi är på jakt efter klinkers/mosaik som passar med tapeten. Våra tidigare idéer funkar inte, det blir för mesigt. Kanske något bärnstensfärgat/rött/grönt? Någon som har något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0