Tolkning s och mp



En hastig amatörtolkning av "födelsen" av mp/s-samarbetet igår*

Värt att notera: Det ser "stökigare" ut än jag hade hoppats på. Inga stora T-kvadraturer eller trigoner som kan skapa harmoni. Och föga förvånande står Uranus och Saturnus i opposition - No shit! ;-)

Saturnus trigon Jupiter ger mig dock lite hopp, kan vi fokusera på lust och glädje och vilja att lära oss nya saker så ger det harmoni. Saturnus i jungfrun känns lite trist, det kan lätt bli lite gnälligt och fokus på detaljer.

Både Venus och Mars i skorpionen.... ojdå. Ja, det är ju tydligt att det inte är en kortsiktig relation, och ingen av parterna kommer att ta lätt på samarbetet.

Jag gillar att samarbetet har Skytt-Ascendent (den BÄSTA ascendenten, av en ren slump också MIN ascendent), då blir viljan att vara hederlig och ärlig tydlig. Det går bra ihop med Sol/Merkurius också.

Merkurius och Solen i vågen - trevligt och kommunikativt. Balanserat samarbete.

Sammantaget: Inte helt lätt alltså. Men, samarbetet har en del förtjänster. Kan vi hålla lusten uppe, fokusera på balans och kommunikation, OCH inte vara så snarstuckna så kan det bli riktigt bra.

*exakt tid när presskonferensen inleddes har jag inte, det fick bli den officiella tiden kl 13.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0