Nominering i Skåne

Den här damp ner i mailen idag:

Hej!

Jag vill nominera tidigare MP Skåne-ordföranden och tidigare skreterare för MP Malmö, Anna Norrman (född 1967) till Riksdagslistan till valkrets Skåne (ej Malmös alltså). Anna är idag boende i Uppsala men är uppvuxen och har levt större delen i Skåne (Malmö, Lund, Perstorp som jag känner till).

Anna har bra koll på Skåne liksom rikspolitiken då hon sedan 2008 sitter i Partistyrelsens arbetsutskott. Anna är jurist och har flera olika arbetsuppgifter i sitt CV.

Anna är en stor kompetens för partiet då hon har ett bra strategiskt tänkande och en känsla för vilka frågor som kommer att bli aktuella och vara intressanta för våra presumptiva väljare.

Hmmmm.... man ska kanske ställa upp i riksdagsvalet i Skåne? Låter väldigt kul. :-)


Kommentarer
Postat av: Mikaela Persson

Gör det, om inte annat för min skull! Står du på listan så vet jag vem jag ska kryssa!

2009-08-18 @ 00:32:35
URL: http://mikaelapersson.wordpress.com/
Postat av: Malin

Inte för att jag skulle kunna kryssa dig då, men jag skulle lätt kunna tänka mig stödja en sådan het kandidat;-)

2009-08-24 @ 14:01:50
Postat av: Emma

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-10 @ 14:23:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0