Oj, så dålig

Det var ju ingen överraskning att Anders skulle vilja se Eragon, men att JAG skulle trava iväg och se den var lite oväntat. Jag skyller på mitt stora behov av att träffa Rickard och Anders (läs: skaffa mig ett liv). Och den var PRECIS så kass som jag hade trott. Nej, sämre...

Rickards mail efter att vi skiljts åt säger en del: "Anders och jag har enats om att ju mer glitter de hade, desto godare var de, negerkungen hade mest". Instämmer. Själv funderade jag på hur de skulle kunna komma undan med en hjältinnan döpt till "Arya" men de vägde upp med lite svarta hjältar. Obs, de "onda" kvinnorna hade burka. Eh?

Vilket får mig att tänka på Heathrows SJUKA köer i kampen mot terrorismen, men det är ett helt annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0