Tips till Leijonborg

Hej Lars,

När Miljöpartiet håller sina mediaträningskurser så brukar de framhålla några saker som extra viktiga när man hamnar i trubbel:

1. var ärlig, lägg alla papper på bordet
2. skyll inte på andra (särskilt inte på media!)
3. ställ in alla andra möten, gör dig tillgänglig

Jag vet inte om ni lär er samma saker på era kurser, det ser inte så ut.

Vänliga hälsningar

Anna Norrman
Grön kandidat till riksdag och kommunfullmäktige i Malmö

PS. Socialdemokraterna har uppenbarligen en välfungerande underrättelsetjänst. Ni får ta det som en komplimang att de känt sig hotade av er. DS


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker inte att Lars Lejonborg ska sitta kvar som partiledare efter en sådan fiasko! Det är inte tänkbart att han inte visste vad som pågick i ungdomförbunds, de material som FP fick ifrån sossarna gynnar ju hela FP inte enbart LUF som ingenting hade lyckats att komma ut, eller vad tror du?

2006-09-13 @ 17:13:44
URL: http://magnetosonic.blogg.se
Postat av: ulf weiss

Alltså jagmåste vara luttrad. Jag har faktiskt inte tagit del av fadäsen. Men igår under debatten slog det mig att jag nog gick först året på gymnasiet när debattten om kärrnkraften bubblade upp. Det var tre år efter den första energikrisen. Har vi kommit så mycket längre?
Bilar väger forfarande över ett ton och drar inte så mycket under en liter.
Kärnkraften behövs om inte annat för att dra runt alla lampor, videos och datorer som lämnas på. mona (S) sa att politik var att vilja, för mig är det att välja och det har jag gjort - grönt Hej ulf

2006-09-17 @ 02:02:42
URL: http://www.babblabbil.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0