Skäms!

Ja, jag vet. Det är pinsamt att jag bloggat så lite under sommaren. Men jag har varit LEDIG! Även från mig själv. Och det har känts väldigt skönt.

En kort sammanfattning av sommarsemestern:
- en vecka sjuk (halsfluss?) + regn i Källviken
- Regn i källviken
- 10 dagar med Fredrik och hans barn i Malmö* + Ubbes bröllop
- en vecka träffa väninnorna + stranden + bra-att-ha-avklarat-grejer**
- en vecka i Uppsala med Fredrik (KVALITET!)

*   kan inte rekommenderas. Varken barnen eller jag var till vår fördel i min lägenhet i storstaden mitt i sommaren
** gamla dåliga samveten som klarades av, typ dammsög och frostade ur kyl/frys (som alla MILJÖMEDVETNA människor gör), rensade ut garderober och skåp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0