Jag tar tillbaka!

Det lät så bra. "Svenska styrkor ska säkra freden i Afghanistan". Jo, jag erkänner. Jag gick på det.

Snart började man få andra signaler, för att explodera idag: "Jas kan användas i Afghanistan om två år"

Jävla krigshetsare! Jag använder mig härmed av min rätt att vara inkonsekvent och tar härmed tillbaka allt tidigare stöd. Aldrig mer kommer jag att lita på de som säger att svenska militär kan fungera fredsbevarande under amerikanskt befäl. Svenska trupper ut ur Afghanistan!

Kommentarer
Postat av: Luciano

Du har en poäng när du säger att jag har en lite aggresiv debattstil. Det blir så ibland, när jag är engagerad. Tack ändå för att du höll med.

Hälsningar

2007-03-03 @ 16:32:30
URL: http://www.luciano-astudillo.blogspot.com/
Postat av: Anna

Schysst av dig Luciano att kommentera vad jag skrivit om dig. Imponerad!

2007-03-04 @ 22:36:58
URL: http://auroraborealis.blogg.se
Postat av: Malin Björns

Läs i dagens krönika i Metro. Gustav Fridolin (som beskylls vara miljöpartist stackarn;-) får en rejäl känga för att han tydligen har krititserat truppernas närvaro i Afghanistan.

Jag säger då det...*säger hon som var kritisk från början*;-)

2007-03-14 @ 09:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0