Mina resor


visited 22 countries (9%)

Ja, jag har ju varit runt en del, faktiskt. Och jag har INTE räknat in mellanlandningar utan ställen där jag varit minst en dygn. Europas östra delar är dock sorgligt vita. Och skamligt nog har jag aldrig varit i Finland.

Lite oväntade ställen hittar ni också - Libyen (1,5 år!), Filippinerna (dykcert - ja tack!), Venezuela - två veckor dålig "all-included" där jag var sjuk hela tiden.

Men mina tre månader i Moskva gjorde hela Ryssland rött... känns nästan lite orättvist.

create your own visited country map

Kommentarer
Postat av: anders

Imponerande. Hur var Libyen?

2007-01-31 @ 16:04:23
URL: http://andwal.blogspot.com
Postat av: Anna

Alldeles, alldeles underbart. Och jobbigt.

* Stora, breda vägar, byggda av svenska byggföretag på 70-/80-talet. Få bilar, som alla kör jättesnabbt.
* Kameler på pick-uper med rangliga däck.
* Unga, vackra kvinnor ELLER mormödrar i morgontofflor med 100 barn i släptåg. Ingenting däremellan.
* Män med automatvapen och en förkärlek för att titta på id-handlingar
* Dartkvällar med hemmagjord öl och klibbiga engelsmän (deras smeknamn på mig: Hot pot).
* Ensamt

2007-02-01 @ 10:15:40
URL: http://auroraborealis.blogg.se
Postat av: Malin

O lala, vi skulel komplettera varandra bra i Europakunskap. Jag kan öst, förutom Ryssland, men det kan ju du:-)

Jag blev för övrigt Holländare - där jag är kan vad som helst hända. Men...I see nothing! Show me the party!;-)

2007-02-09 @ 11:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0