Regn och hälsoundersökning

Jag fyllde i en hälsoundersökning idag som Region Skåne gör på vissa invånare i staden. Misstänker att det kan ha med boendemiljön att göra eftersom många av frågorna handlade om buller och avgaser.

Fick även svara på frågan om jag någon gång störs av mina grannar......... och kunde då (med kraft i strecket) fylla i JAAAAAAA. "Flera gånger per vecka". Min brorsa har nämligen vaknat upp (?) och bestämt sig för att glädja hela huset (och särskilt systern) med sin fina musikanläggning.

Många blir av med sina allergibesvär när det regner, och jag hoppades och jag tänkte att jag skulle vilja att det regnade lite i min brors förstärkare så att jag blev av med MIN allergi mot hans basenhet. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0