Det närmar sig

Ja, min tystnad till trots så har jag faktiskt jobbat hårt med köket. Paneler och lister är på plats och målade. Saknas egentligen bara själva skåpen och golvet (!).

Jag är själv mycket nöjd med hur mina nya väggar blev, det var trots allt första gången någonsin som jag byggt något med puts/armering. Det gällde ju att få det rakt och med snygg böj mot taket. Helt perfekt är det inte men det man måste stå mycket nära för att se bristerna. (Kolla särskilt in mina nästan empiriska väggslut, som jag sågat till med min nya geringssåg).

 
Före/efter

 
Före/Efter

 
Före/Efter

Bara golvet och skåpen kvar alltså. Puh!

PSAU imorgon. Det ska bli kul att komma till Stockholm och använda huvudet lite igen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är grym!!:-)

2008-08-12 @ 16:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0