Lite trögt

För att knycka en trist kliché från regeringen - livspussel. Aldrig är det väl så tydligt som när man måste renovera en lägenhet! :-) Barn ska skjutsas hit och dit, leka några timmar, sedan hämtas igen. Och lagas mat åt. Jag vill ju inte klaga, men man hinner liksom inte renovera så mycket...

Och så kom vi på att vi behöver lite uppbyggnadsmaterial till väggarna. Så Fredrik fick hämta tillbaka en av säckarna som vi lämnade på tippen igår. Snacka om att ha separationsångest ... ;-P

Igår hittade vi lite grafitti bakom en panel - hantverkargrafitti från 1920-talet ;-)


Och en bild av vår snygga fläkt, inklusive damm:


Mamma hjälper också till:


Imorgon ska jag ta mig an taket. Först primer och sedan putskastning (inte smutskastning alltså, det slipper jag här i Uppsala):

Kommentarer
Postat av: Rickard

Hundgrafittin... det är ju genialt! :D

2008-07-23 @ 18:32:35
URL: http://www.rickardsoderberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0