Första mötet i helgen

Har precis fått kallelsen till mitt första möte i partistyrelsen. Det ska bli så kul. Inte minst för att jag får möjlighet att mer regelbundet träffa två av mina favoriter Anders (världens bästa arbetskollega) och Maria (alltid positiv och vänlig). Förhoppningsvis lär jag känna mer spännande människor i ps. Malin har förberett mig på att det kommer att vara en fantastisk tid.

Samtidigt fortsätter såpan i Malmö. Förra veckan skickade styrelsen ett brev till Ilmar, som såklart blev offentlig handling. Genast hade jag sydsvenskan i örat. Med tanke på att jag var helt oförberedd så kan jag stå för vad jag sa.

Jag upprepar - det ska bli kul med möte i ps.  

Kommentarer
Postat av: Anders

Tyvärr är jag ganska sällan med på PS, men jag kan ju försöka öka frekvensen nu när du sitter där :)

2008-06-11 @ 09:10:29
URL: http://andwal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0