Vision för 2009

2009 ser tomt och ödsligt ut. Jag vet inte alls vad året har i beredskap för mig. Men detta skulle jag VILJA göra:

- Gå kurser i kinesiologi (inbokad 6-8 februari) och Feng Shui (?).
- Äntligen bestämma mig för vad mitt företag ska syssla med och få igång det
- Träna minst 3 gånger/vecka
- Meditera varje morgon
- Öka min självkänsla och bli mindre påverkad av omgivningens väsande
- Skaffa mig en försörjning till tiden efter 1 juli
- Engagera mig i något slags andlig förening
- Skriva en bok

Tackla lite dåliga samveten;
- bli bättre på att visa mina vänner hur mycket jag tycker om dem och hur viktiga de är; 
- bli mer allmänbildad (särskilt namn, geografi och historia... ja, det mesta faktiskt);
- bli bättre på att prioritera
- praktisera yoga regelbundet

Målet är att kunna försörja mig på att göra det som känns allra mest glädje- och lustfyllt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0