Nominerad till partistyrelsen

Fick det glädjande beslutet igår att riksvalberedningen vill se mig i partistyrelsen kommande år också. Jag har faktiskt haft väldigt kul, särskilt i AU. Särskilt glad blev jag över att även Johan Edstav från Uppsala blev nominerad, det hade kännts tråkigt om bara en av oss kommit med. Hela listan hittar du här.

och så gillade jag motiveringen:

"Anna är en karismatisk utbildad jurist som är skicklig i organisationsutveckling. Hon är entusiasmerande, viljestark, driven och produktiv. Vill stärka små lokalavdelningar och är kontaktperson till MIK, Miljöpartister I Kommunerna. Politiska ansvarsområden i ps: kultur, fritid och konsument."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0