Mycket att skriva om

Jo, jag vet. Det har dröjt jättelänge. Men det är ju inte pga att jag inte har saker att skriva, utan att det är alltför mycket. Jag är som en ketchupflaska med liksom ett lock i toppen.

Status:
* Tredjenamn på Uppsala läns riksdagslista
* Valstugan öppnas imorgon och jag har jobbat hela dagen på den.
* Bor ca 10 minuters gångväg från centralstationen i Uppsala. I Petterslund.
* Särbo med Anders, 45 år.
* Jobbar på Handikapporganisationernas samarbetsorgan (HSO) i Uppsala kommun
* Ledamot i Miljöpartiets partistyrelse och arbetsutskott
* Ordförande för Miljöpartiet de Gröna i Uppsala kommun


Kommentarer
Postat av: Malin B

Välkommen tillbaka på bloggen:-)

2010-08-17 @ 11:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0